česky Deutsch English

Radnice musela upravit úřední hodiny pro veřejnost

19.10.2020, Zprávy z města
Ilustrační foto.

Vláda uložila orgánům veřejné moci a správním orgánům, aby v rámci svých pracovišť zavedly mimořádná opatření, která spočívají zejména v omezení kontaktu mezi úředníky a veřejností. Po tuto dobu žádáme veřejnost, aby využívala městský odbavovací systém https://zvaci.mu-sokolov.cz/tetronik/services.php a rovněž elektronické objednání (e-mail, datové schránky) či objednání telefonické, a to na konkrétní datum a čas.

Městský úřad Sokolov upravil osobní styk s klienty tak, že jsou pro ně vyhrazeny mimořádné úřední hodiny. A to v pondělí a ve středu od 9 do 11 hodin a od 14 do 17 hodin. Pokud to bude nezbytně nutné (například vyřízení odobních dokladů), mohou si po předchozím objednání (odbavovací systém, e-mail, telefon) svou záležitost také vyřídit. V uvedené mimořádné úřední hodiny je městský úřad přístupný, i v tuto dobu budou ale při vyřizování záležitostí upřednostňováni klienti, kteří se objednají.

Občané objednaní - jen pokud to bude nezbytné - mimo mimořádné úřední hodiny se ohlásí u okénka před vestibulem radnice, kde vyčkají do příchodu úředníka, který s nimi záležitosti vyřídí. Samostatně se do prostoru městského úřadu nedostanou. U tohoto okénka lze také požádat o informace nebo o služby zajišťované Czech POINTEM a podatelnou. Pro některá podání a písemnosti lze využít schránku u hlavního vchodu do budovy městského úřadu.