česky Deutsch English

Na úřad se vydejte, jenom pokud to bude nezbytné

11.2.2021, Zprávy z města
Ilustrační foto.

Městský úřad funguje od 15. února v režimu nařízeném orgánům veřejné moci a správním orgánům Vládou ČR. Znamená to omezení osobního kontaktu zaměstnanců s žadateli, s jinými účastníky správních řízení a dalšími klienty na nezbytně nutnou úroveň. Žádáme proto veřejnost, aby využívala městský odbavovací systém https://zvaci.mu-sokolov.cz/tetronik/services.php a rovněž elektronické objednání (e-mail, datové schránky) či objednání telefonické, a to na konkrétní datum a čas. Při vstupu do budovy městského úřadu musí mít veřejnost výhradně respirátory.

Ilustrační foto.

Příjmem veškerých dokumentů od klientů je možný pouze prostřednictvím pracoviště podatelny. Vždy, kdy je to možné, se upřednostní elektronická komunikace.

Pokud to tedy bude nezbytně nutné (například vyřízení odobních dokladů), může si veřejnost po předchozím objednání (odbavovací systém, e-mail, telefon) svou záležitost vyřídit. Při vyřizování záležitostí budou upřednostňováni klienti, kteří se objednají.

Objednaní občané - jen pokud to bude nezbytné - se ohlásí u okénka před vestibulem radnice, kde vyčkají do příchodu úředníka, který s nimi záležitosti vyřídí. Samostatně se do prostoru městského úřadu nedostanou. U tohoto okénka lze také požádat o informace nebo o služby zajišťované Czech POINTEM a podatelnou. Pro některá podání a písemnosti lze využít schránku u hlavního vchodu do budovy městského úřadu.

Veškeré podrobnosti k vládním nařízením platným pro Sokolovsko najdete zde:

https://bit.ly/37hBljT

https://bit.ly/3rUtukb