česky Deutsch English

VYPRODANÉ DIVADELNÍ PŘEDPLATNÉ

4.7.2017

dotaz:
Dobrý den, chtěla jsem si letos opět zakoupit abonentku do divadla na příští sezonu, a opět jsou všechny rozebrány již před zahájením prodeje, který mimochodem nebyl ani nikde zveřejněn. A protože opět nejsem předplatitel, mám smůlu. Ale jak se jím mám za takovéto situace stát? Připadá mi dost nefér, že malá skupina předplatitelů má vstupenky jisté rok co rok, zatímco drtivá většina obyvatel nemá šanci. Zřejmě to asi mají doživotně a my ostatní budeme zajíždět do okolních divadel, kde takovéto praktiky nejsou. Nebylo by na čase tento postup prodeje změnit a dát šanci všem?
~ I. Denková

odpověď:
Vážená paní Denková, divadelní předplatné nabízíme každým rokem od začátku června a primárně skutečně stávajícím předplatitelům, kteří mají možnost si obnovit svá dosavadní místa i v nové sezóně. Je to seriózní standardní postup, který odpovídá praxi všech divadel. Letos měli tuto možnost do 16. června, od 19. června měl začít prodej ostatním zájemcům. Ovšem stávající předplatitelé měli všichni zájem, a tak se opakovala situace z loňského roku, žádná volná místa již nebyla k dispozici. Mrzí nás, že nemůžeme vyhovět všem zájemcům o předplatné, ale není pravda, že by tato možnost byla jen pro „vyvolené“. Ještě v roce 2016 jsme neměli zcela zaplněnou kapacitu divadla, poprvé jsme předplatné vyprodali až v roce 2017. Těší nás, že tento zájem svědčí o kvalitní nabídce a odpovídá zájmu našich diváků. Věřím, že ti ostatní, na které se v tuto chvíli nedostalo, využijí titulů mimo předplatné, které i v následující sezóně nabídneme k volnému prodeji.
~ PhDr. Jana Fefferová, dramaturg, zástupce ředitele MDK Sokolov