česky Deutsch English
Aktuality
  • Centrum sociálních služeb Sokolov, o.p.s. zve seniory a zdravotně postižené na své pravidelné akce

    1.2.2015

    Plán akcí na r. 2017:

    Trénink paměti a myšlení - každé 1. pondělí v měsíci od 9,00 do 10,00 hod.
    (9.1., 6.2., 6.3., 3.4., 15.5., 5.6., 4.9., 2.10., 6.11. a 4.12.).

    Tvůrčí dílna - každý 2. čtvrtek v měsíci (resp. násl. týden), vždy od 15,00 hod.
    (19.1., 16.2., 16.3., 13.4., 25.5., 15.6., 14.9., 12.10., 16.11.).

    Rehabilitační cvičení pod odborným vedením fyzioterapeutky - každý 3. čtvrtek (resp. násl. týden) v měsíci od 16,00 – 17,00 hod.

    Změna programu vyhrazena.

    Vstup je zdarma.

    Akce pořádáme:   v prostorách  klubu seniorů v ul. J. z Poděbrad 2046, v Sokolově (bývalý tzv. dům s pečovatelskou službou).

    Zájemcům budou poskytnuty informace na telef. číslech:   352 601 958,  359 808 408,  602 724 709.

    Akce jsou pořádány díky finanční podpoře firem:
    Vodohospodářská společnost Sokolov, s.r.o. ,    Nadační fond  Veolia.

    Veolia

  • Program na leden 2018

    1.2.2015

    Informace pro leden 2018

    Trénink paměti a myšlení 

    Tvůrčí dílna pro seniory a zdravotně postižené

    Výzva k podání nabídek  na veřejnou zakázku

    V tomto zadávacím řízení se nejedná o zadávací řízení dle zákona o veřejných zakázkách,

    vyjma ustanovení v zadávací dokumentaci, kde zadavatel upozorní na citaci či odkaz zákona.

    Příjemce, zadavatel veřejné zakázky:   Centrum sociálních služeb Sokolov, o.p.s.

    sídlo: J. z Poděbrad 2046, 356 01 Sokolov

    IČO: 28015819; DIČ: CZ 28015819.

    Zástupce, kontaktní osoba:

    Bc. Magdalena Osičková – ředitelka

    Telefon: 721 940 521

    e-mail: m.osickova@volny.cz

    Název veřejné zakázky malého rozsahu: Pořízení 3 osobních automobilů pro poskytovatele sociálních služeb

    Podání nabídek,    lhůta, místo a způsob pro podání nabídek:

    Lhůta pro podání nabídek: do 29.1.2018, do 11,00 hod.

    Místo a způsob podání: nabídky musí účastníci zaslat doporučeně poštou nebo podat osobně na adresu: Centrum sociálních služeb Sokolov, o.p.s.,                                     

    Jiřího z Poděbrad 2046, 356 01 Sokolov;  za okamžik předání je považováno převzetí nabídky zástupcem zadavatele.

    Lhůta pro otvírání obálek: 30.1. 2018 od 9,00 hod.

    Informace o výsledku výběrového řízení:

    Účastníci budou o výsledku výběrového řízení informováni písemně do 5.2. 2018.

    Předmět zakázky:  Dodej 3 nových osobních vozidel:

    1 osobní vozidlo (pro přepravu osob):

    PHM: benzín; 5místné

    Motorizace: 1,0 – 1,4 cm3  (cena: max. 320 000,-Kč, včetně DPH).

    2 malá osobní vozidla:                                                                                                 

     PHM: benzín; 5místné

     Motorizace: 1,0 - 1,2 cm3                                                                                           

    Zohlednění podmínky plánované celkové ceny na pořízení všech 3 vozidel:  celkem za všechny 3 nová vozidla cena: max. 774 400,- Kč.

    Lhůta a místo pro předání automobilů:       do 31.3. 2018

    u sídla organizace J. z Poděbrad 2046, 356 01 Sokolov.

    Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

    Dodavatel je povinen v souladu s požadavky zadavatele prokázat kvalifikaci.

    Kvalifikaci splňuje dodavatel, který prokáže:

    I. Základní způsobilost prokáže dodavatel,

    který:

    a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

    b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový

    nedoplatek,

    c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

    d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále

    e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

    Účastník prokáže splnění základní kvalifikace: čestným prohlášením:

        o bezdlužnosti vůči příslušným úřadům Finančnímu úřadu a úřadu sociálního zabezpečení

    + o bezúhonnosti účastníka zadávacího řízení (fyzické osoby) či statutárního orgánu    

         účastníka zadávacího řízení (právnické osoby) apod.

    II. prokázání kvalifikace – povinně dodavatel předloží dokumenty (prosté kopie):

    • Výpis z obchodního rejstříku nebo jiný doklad o právní subjektivitě;
    • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku);

    Nebo: namísto těchto uvedených dokumentů je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci: Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

    nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

    Zadávací podmínky: 

    Obchodní a platební podmínky:

    Předpoklad zahájení plnění: únor - březen 2018 - uzavření kupní smlouvy,                             

                                                                                     závazné objednávky.

    Lhůta na předání automobilů: nejpozději do 31.3. 2018.

    Termín ukončení plnění dodávky vozidla nelze prodloužit, pouze dodržet nebo zkrátit.

    Nabídky s uvedením delšího plnění, než jak výzva požaduje, budou pro nesplnění zadávacích podmínek z hodnocení vyloučeny.

    Záruka: Požadovaná délka plné garance jsou 4 roky.

    Platební podmínky: Zadavatel nebude poskytovat zálohu na dodávku vozidla.

    Postup fakturace: uzavření smlouvy s dodavatelem, vyhotovení závazné objednávky vozidel

    a stanovení datumu předání vozidel, poté v době splatnosti - úhrada faktury příjemcem, zadavatelem této veřejné zakázky.

    Rozsah a náležitosti faktur a příloh faktur: klasické vystavení daňových dokladů na nová vozidla, vč. příp. další dohodnuté výbavy, s povinnými náležitostmi dle §11, zákona

    o účetnictví.

    Splatnost faktury: 30 dní ode dne doručení faktury zadavateli.                                               

    Výše smluvní pokuty, která bude uložena v příp. nesplnění nebo porušení povinností vyplývající ze smlouvy:

    Bude rovna výši veškerých nákladů, vydaných příjemcem k odstranění nedostatků

    v důsledku nesplnění nebo porušení povinností dodavatelem, a vyplývajících ze smlouvy.

    Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny.

    Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění.                                                                                                                                        

    Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

    Nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako cena nejvýše přípustná

    se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů (např. inflace);

    po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými ve výzvě;

    bude stanovena v českých korunách.

    Požadavky na jednotný způsob doložení nabídkové ceny:

    1. Celková cena v Kč bez DPH, vyčíslení DPH a celková cena včetně DPH.

    2. Zadavatel požaduje ocenit provedení vozu dle požadavků uvedených v příl. č. 1 této

        výzvy.

    3. Zadavatel požaduje zcela samostatně ocenit jednotlivé možnosti případné nadstandardní

        výbavy vozu, kterou je schopen účastník nabídnout

    Upozornění na další povinnosti dodavatele:

    • V nabídce předložit návrh smlouvy s příjemcem,

    včetně obchodních podmínek (viz níže).

    • Po dobu 10 let od skončení plnění zakázky nutno uchovávat doklady, související s plněním zakázky a umožnit osobám, oprávněným k výkonu kontroly projektu poskytovatelem dotace na tyto vozidla – MPSV ČR.
    • Účastník může připravit pouze jednu nabídku jednoho typu vozidla.
    • Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

    Ad  Smlouva s dodavatelem:    

     uzavřena v písemné formě,                                                                                              

    -   příjemce je povinen zveřejnit uzavřenou smlouvu s dodavatelem v registru smluv   (dle zák. č. 340/2015 Sb.).

    Smlouva musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

    • Předmět plnění pořizovaného zboží: nákup 3 nových osobních vozidel
    • Identifikační číslo projektu v Evidenčním dotačním systému: 013D312003202
    • Název projektu, v rámci kterého je předmět plnění realizován:

    013 D 312 Cíl 5 pořízení automobilů pro poskytovatele sociálních služeb

    • Cena v členění na cenu bez DPH, DPH a cenu celkem s DPH:
    • Platební podmínky:
    • Lhůta dodání:
    • Místo dodání, převzetí zboží, včetně způsobu předání a převzetí:
    • Odpovědnost za vady, záruční podmínky:
    • Sankční podmínky a způsob náhrady škody:
    • Podmínky ukončení smluvního vztahu:
    • Povinnost dodavatele po dobu 10 let uchovávat doklady s plněním zakázky

    a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu MPSV ČR, provést kontrolu těchto dokladů.

    • Návrh smlouvy k nabídce musí být podepsán oprávněnou osobou k zastupování dodavatele.

    Změny podmínek výzvy, příp. zrušení zadávacího řízení:

    Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení (dle potřeb organizace).                                                Příp. změny podmínek výzvy je povinen oznámit účastníkům zadávacího řízení.

    Pravidla pro hodnocení nabídek - hodnotící kritéria:

    Dodaná vozidla budou odpovídat všem požadavkům dle platných zákonů

    a vyhlášek ČR.

    1. Plnění technických podmínek:

    1 osobní vozidlo (pro přepravu osob):

    Technické nároky na automobil:

    Počet dveří 5

    Počet sedadel 5 ve dvou řadách

    Palivo: benzín

    Maximální výkon motoru 66 kW a vyšší

    Převodovka manuální

    Barva základní – modrá (příp. bílá)

    Motorizace: 1,0 – 1,4 cm3    (cena: max. 320 000,-Kč, včetně DPH).

    2 malá osobní vozidla (pro přepravu osob):                                                                                                      

    Technické nároky na automobil:

    Počet dveří 5

    Počet sedadel 5 ve dvou řadách

    Palivo: benzín

    Maximální výkon motoru 44 kW a vyšší

    Převodovka manuální

    Barva základní – modrá (příp. bílá).

    Motorizace: 1,0 – 1,2 cm3

    Požadavky na výbavu vozidel:

    Airbagy u předních sedadel s možností deaktivace.

    ABS, posilovač řízení.

    Centrální zamykání.

    Povinná výbava (lékárnička, tažné lano, klíč na kola, sada náhradních žárovek a pojistek, výstražný trojúhelník, rezerva, zvedák).

    Sada na opravu pneumatik.

    Přední mlhovky.

                

    1. Zohlednění plánované celkové ceny na pořízení všech 3 vozidel: za všechny 3 nová vozidla cena: max. 774 400,- Kč.

    1. Lhůta pro předání automobilů: do 31.3. 2018.

    1. Ekonomickou výhodnost nabídek - podle nejvýhodnějších poměrů:
    • nabídkové ceny a kvality (technická úroveň, enviromentální nebo inovační aspekty, uživatelská přístupnost, estetické a funkční vlastnosti);
    • nákladů životního cyklu a kvality (spotřeba);
    • dalších ukazatelů – další výbavy;
    • servisní a záruční podmínky, další bonusy atd.

    Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky

    Účastníci ve svých nabídkách uvedou nejbližší servisní středisko, kde bude prováděn

    záruční a pozáruční servis, včetně uvedení servisní řady prohlídek v km

    v Karlovarském kraji.

    Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě, podepsána oprávněným zástupcem účastníka,

    jednotlivé strany budou očíslovány vzestupně od čísla 1 a zabezpečeny proti manipulaci sešitím celé nabídky.

    Veškeré části nabídky budou po svázání tvořit jeden celek. Sešití bude opatřeno přelepkou s razítkem.

    Nabídka bude předložena v 1 výtisku.

    Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:

    • Krycí list nabídky (jako 1.list nabídky bude použit vyplněný formulář, který je přílohou výzvy)

    • Obsah nabídky

    • Prokázání kvalifikačních předpokladů:

    Čestné prohlášení o bezúhonnosti a bezdlužnosti

          -    Prosté kopie dokladů:

               Výpis z obchodního rejstříku nebo jiný doklad o právní subjektivitě;

    Doklad o oprávnění k podnikání - např. výpis z živnostenského rejstříku;

     nebo: Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

    • Čestné prohlášení (příloha č. 2)

    • Podrobný popis požadovaného vozidla.

    • Cenová nabídka včetně uvedení platebních podmínek a sankcí

    • Katalogový list vozidla

    • Záruční podmínky s respektováním požadavků uvedených ve výzvě

    • Návrh kupní smlouvy (viz str. 4 Smlouva s dodavatelem)

    • Případné další přílohy a doplnění nabídky

    Nabídky musí být podány:

    doporučeně poštou, nebo v uzavřených obálkách opatřených na uzavření přelepkami

     a razítky účastníka a zřetelně označených:  Veřejná zakázka - „Osobní automobily“ - neotevírat, nabídka.

    V Sokolově dne: 15.01.2018

    Bc. Magdalena Osičková,  ředitelka

                                                                                                                                                

    Přílohy:

    1. Krycí list nabídky.
    2. Prohlášení k podmínkám zadávacího řízení

    a čestné prohlášení o pravdivosti údajů.

    Příloha č. 1

    Krycí list nabídky

    k výběrovému řízení:

    Pořízení 3 osobních automobilů pro poskytovatele sociálních služeb

    ´

    Údaje o účastníkovi

    Obchodní firma nebo název

    (jedná-li se o právnickou osobu)

    Obchodní firma nebo jméno a příjmení

    (jedná-li se o fyzickou osobu)

    Sídlo

    (jedná-li se o právnickou osobu)

    Místo podnikání popř. místo trvalého pobytu (jedná-li se o fyzickou osobu)

    Právní forma

    Telefon

    Fax

    E-mail

    Kontaktní osoba pro

    jednání ve věci nabídky

    Cenová nabídka

    Nabídková cena bez DPH

    DPH

    Celková cena včetně DPH

    V ………………….. dne ……………

    ……………………………….

    jméno a podpis

    oprávněného zástupce účastníka

    Poznámka: Tento list musí být součástí nabídky.

    Příloha č. 2

    Prohlášení k podmínkám zadávacího řízení

    a čestné prohlášení o pravdivosti údajů

    Čestně prohlašuji, že jako účastník akceptujeme podmínky zadávacího řízení a že nabídková cena za realizaci předmětu plnění je pevná a maximální se započtením veškerých nákladů, rizik, zisku a finančních vlivů (např. inflace) po celou dobu realizace zakázky a že jsme provedli kontrolu úplnosti zadávací dokumentace vzhledem k jednoznačnosti zadání a technického řešení a že nám jsou známy veškeré technické kvalitativní a jiné požadavky nezbytné k realizaci předmětu plnění a že disponujeme takovými kapacitními a odbornými znalostmi, které jsou k provedení předmětu plnění nezbytné.

    Čestně prohlašuji, že veškeré informace uváděné a obsažené v nabídce jsou pravdivé.

    V ………………….. dne ……………

                                                                                              ……………………………….

                                                                                                       jméno a podpis

                                                                                         oprávněného zástupce účastníka

  • Program klubu pro seniory "Háječek"

    1.2.2015

    Pranostika lidu: Leden jasný, roček krásný.

    2. 1. 15:00 – 18:00 Zpívánky – pěvecký kroužek.
    3. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Uvítáme a popřejeme si do roku 2018. Navštívil vás Ježíšek a byl štědrý?
    4. 1. 14:00 – 18:00 Restaurace Florenc – Sokolov. Pozvánka nejen pro seniory Sokolovska na 1. Společenské posezení s hudbou a tancem v roce 2018.
    8. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Život je plný překvapení. Jaké bylo to vaše nejmilejší překvapení z roku 2017, na které i po letech budete rádi vzpomínat?
    9. 1. 15:00 – 18:00 Zpívánky – pěvecký kroužek.
    10. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Volba hudby. Jakou hudbu byste si doma, na chatě, v autě nikdy nepustili?
    11. 1. 14:00 – 18:00 Restaurace Florenc – Sokolov. Pozvánka nejen pro seniory Sokolovska na Společenské posezení s hudbou a tancem.
    15. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – ZDRAVÍ. Dáváte přednost přírodní, alternativní, nebo klasické medicíně?
    16. 1. 15:00 – 18:00 Zpívánky – pěvecký kroužek.
    17. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Zimní měsíce nás více méně evokují k návštěvám gastronomických zařízení, abychom si pochutnali z menu pro toto období. Myslíte, že se česká gastronomie zlepšuje?
    18. 1. 14:00 – 18:00 Restaurace Florenc – Sokolov. Pozvánka nejen pro seniory Sokolovska na Společenské posezení s hudbou a tancem.
    22. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Souhlasíte s tvrzením, že jídlo lidi spojuje? Jak jste na tom vy? Vaříte si doma, třeba i s partnerem? Prozradíte nám svůj nejoblíbenější rodinný recept?
    23. 1. 15:00 – 18:00 Zpívánky – pěvecký kroužek.
    24. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Jak omezit chemii v domácnosti? Používáte starý dobrý osvědčený ocet?
    29. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Víte, že smích podle odborníků odbourává v těle stresové hormony?
    30. 1. 15:00 – 18:00 Zpívánky – pěvecký kroužek.
    31. 1. 13:00 – 17:00 Posezení s debatou – Čistota je půl zdraví a veselá mysl také půl zdraví. Je s podivem, že tyto dvě rovnice dávají dohromady zdraví celé. Pravda je, že veselá mysl opravdu ke zdraví přispívá. Zajděte na kafíčku a dáme řeč.

    Milí senioři,

    VÍTEJTE V ROCE 2018. Divoký, dynamický, neklidný a lehce stresující. Takový prý má být podle astrologů rok 2018. Nevím, jak u vás, ale mně tak připadá téměř každý rok. Pokaždé, když se blíží konec roku, lehce bilancujeme a pomýšlíme po nějakém předsevzetí. Podle mého mínění bude stačit, když se nadopujeme pozitivní energií a častěji se budeme usmívat.

    Zdraví, štěstí do roku 2018 Vám všem přejí senioři Klubu seniorů Hornická 1595 – Háječek v Sokolově. Buď pozdraveno všechno dobré.

    Váš správce Klubu seniorů Hornická 1595 – Háječek v Sokolově
    Juraj Zubko